Paydaşlarımız ile birlikte değer katmak, ürün ve hizmetlerimiz ile aydınlık bir geleceğe ulaşmak, şekil vermek ve yarattığımız değeri paylaşmak sorumluluklarımızın arasında yer almaktadır. Paydaşlarımızı güçlendirip, geliştirirken dinamik, kaliteli ve konforlu bir ortam oluşturuyoruz.
Ayrımcılık gözetmeksizin adaletli ve keyifli bir iş ortamı yaratarak dinamik, yenilikçi ve birlikte öğrenen bir kurum kültürü oluşturduk. Çalışan hakları, sosyal güvenlik, güvenli çalışma ortamı oluşturularak çalışanların hakları özgürlükleri hakkında bilgi ve eğitim veriyoruz. Çalışanlarımıza kişisel ve mesleki olarak gelişimlerine katkıda bulunuyoruz.
Çalışan mutluluğu sorumluluklarımızın en üst sırasında yer alıyor. Erkut inşaat olarak çalışan memnuniyeti ve bağlılığın iş iklimi ve başarı üzerinde ki olumlu etkisinin farkındayız. Bu yüzden belirli zamanlarda Erkut inşaat çalışanlarımızla fikir toplantıları yapıyoruz. Herkesin şirket başarısına katkı sağlayacağına inanarak çalışanlarımızın fikir ve düşüncelerine önem veriyoruz ve rahat bir şekilde kendini ifade edebilecekleri bir ortam sağlıyoruz. İletişime açık kurum değerlerinin yansıtıldığı bir örgüt iklimi oluşturuyoruz.
Temel önceliklerimizden birisi sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı sağlamaktır. Bu düşünce çerçevesinde çalışma koşulları çalışanlarımızın geri bildirimi ile gelişmekte ve sürekli yenilenmekte çalışanlara iş sağlığı ve güvenliği konusunda eğitim verilmektedir. Diğer bir önceliğimiz ise çalışanlarımıza saygı duymak ve yaşam standartlarını yükseltmektir. Tüm müşterilerimize ve iş ortaklarımıza adaletli ve karşılıklı bir katma değer üretme ilkesine dayalı ilişkiler kurarız. Erkut inşaat da iş etiği kapsamında topluluk çalışanlarımız, iş ortaklarımız ve paydaşlarımız ile iş etik çerçevesi bize yol gösterir. Etik değerlerimiz şeffaf, saygılı, tarafsız ve yasalar ile uyum içindedir.
Küreselleşen dünya da iletişim hızının farkındayız müşterimize en hızlı yollarla ulaşabilmek için geleneksel ve dijital tüm iletişim kanallarını kullanıyoruz. En önemli olan paydaşlarımız müşterilerimizdir. Müşteri memnuniyeti için anketler, teknik destek ve gölge müşteri ziyaretleri gerçekleştiriyoruz. Alınan geri bildirim ile müşterimizden gelen istek ve ihtiyaçları karşılamak için hizmet kalitemizi arttırırız. Bilgi güvenliği ve müşteri gizliliğini önemsiyoruz bunun için kullanıcı haklarını gizli tutuyoruz.